tirsdag den 22. februar 2011

usundt travlt ..

Hele ferien har jeg arbejdet, flyttet, festet og være syg! -_- det har på en måde været lidt trist, da jeg ikke har haft meget energi! :( og på den anden side rigtigt fedt eftersom jeg har fået et nyt værelse, hvor der er ny malet, ny gulv, nyt (2*2m) skab, og ny seng - skønt!! <3

Det næste stykke tid skal jeg bruge i gymnastikkens tegn, da alle opvisninger er lige rundt om hjørnet :D Det starter alt samme i marts. Denne weekend er fyldt med fest! (og lidt gymnastik) da der er 18 års og gammel elev fest ;D tøjet er heldigvis købt, så jeg bare klar ;b Der udover er der også gymnastik med mit eget hold og det ene hold jeg går på :) Også skal resten af mit tøj skab også bare lige flyttes :S

Lige nu har jeg fået 3 timer før fri fra skole, men da jeg venter på min mor, har jeg lige lidt tid inden jeg skal lave serie til mit eget hold og derefter til gymnastik selv :D Så derfor slapper jeg godt af, og laver matematik, mens jeg hører denne sang:

http://www.youtube.com/watch?v=2psIiVw9Zog

Jeg ved ikke rigtig noget om kunsteren, men jeg hørte sangen til gymnastik og jeg synes bare den får en til at slappe helt af!! så nu er jeg helt vild med den :D

Håber i alle har haft en god ferie, og har det godt :)
-Sofia<3  

ps. det bliver nok ikke til så mange blog indlæg i marts ;b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar