fredag den 25. februar 2011

The Weekend :)

Wuhuu! jeg glæder mig til weekenden! :D Den står på Biologi rapport(det eneste jeg ikke glæder mig til ;b), arbejde, forfest med nogle dejlige hoveder, 18 års fødselsdag ved en søjde pige, sovning hos en lige så sød pige, gymnastik med mine "stille og rolige" gymnastik børn, fødselsdag/forfest med smukke mennesker fra efterskolen, gammel elev fest med elev holde 09/10, og søndag står den så på flytning, gymnastik og en lille smugle afslapning! :D

Der bliver gang i den, men jeg elsker det, og jeg glæder mig meget til det!!!! :D

-Sofia<3
ps. og jeg kan rigtigt nyde det, da jeg længe har fundet tøj og gave :D - jeg ved godt nok ikke og jeg skal gå med det brune sko og bælte eller sorte :S men det finder jeg nok ud af :) Kyskys<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar